Godmorgon godmorgon

Så då var de morgon igen men inte måndag iallafall puhhh... =)
Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar denna veckan sen börjar semestern ska bli så skönt .

Igår kväll blev de middag på Pappa Grappa som sagt jag åt svartpasta med havets läckerheter, de var musslor o jätteräkor o så var det calamari (bläckfisk). Och de var så gott.
Till de drack jag faktiskt öl, en italiensk öl som var jättegod den med. Var inte sugen på vin så de blev öl.

Sen gick vi och hämtade cykeln som stod på jobbet o så gick vi hem. De var skönt ute igår kväll inte direkt varmt men ändå helt okej.
De känns lite som att jag har gett upp tanken på att de kommer att bli fint igen o varmt... de var nog de 2 veckor med sol som vi fick i sommar =(
Men men så är det får väl ta o njuta de få stunder solen skiner.

Nej nu ska ta o börja jobba slutar tidigt idag o då ska jag till läkaren o sen 14.30 ska jag klippa mig hos bästa Monika.

Ser ut som ett lejon nu i håret, igen... ska bli skönt håret blir lättare att göra iordning om de inte är för långt.

nej jobba nu =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0