working nine to five... Not....

hujeda mig som emils mamma sa =) vad jag börjar bli trött nu... och bara 1 tim och 23 min kvar innan jag kan stämpla ut och slänga mig in i taxin.
Idag blir de ingen cykel utan en taxi hem. Jag valde att ta apostlahästarna till jobbet istället för att slira runt på cykeln i natt.
Jag är som ni vet inte direkt förtjust i att vara ute och cykla/gå ute själv när de är mörkt =(
Tycker de är dumt att göra sånt när de finns en massa dårar ute. Men om jag kan cykla superfort hem då går de bra.. men idag går de inte för jag kommer slira hem för de är plusgrader här nu =(

Så de blir taxi o jobbet får betala om jag kommer ihåg att lämna in kvittot vill säga.

Inte mycket har hänt de ringer lite då och då... ja ni vet hur de är en torsdags kväll.. luuuungt....

Men i helgen blir de allt annat än lungt =) Jag och T har bestämt att vi ska åka skridskor på söndag och P och mormor måste med för att T måste visa vad hon kan.

Sen ska de städas ut en jul där hemma, tomtarna ska flytta ner i en ny och hel kartong i källaren och granen som nu har börjat barra ska kastas ut.

Den är vacker men ack nu är julen slut och den får möta sitt öde.
Tack snälla granen för att du förgyllt mitt vardagsrum under den här tiden.. Nu är du fri =)
eller snart på lördag ska nog inte börja med detta när jag kommer hem halv ett för P blir nog inge glad då.. hihi...


Så min fråga för att enbart ragga kommentarer så jag har nåt att läsa imorgon... Har ni tagit bort era julsaker?? Och när slutar julen engligt er??

De är ju ingen som kommenterar så jag får väl fiska lite haha..

Natti natti

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Jag städade bort julsakerna förra helgen. Vi möblerade om i vardagsrummet o da passade jag pa att städa bort julen samtidigt. För mig gick det ganska fort eftersom jag inte har nagon gran. Kram kram

2009-01-09 @ 10:26:00
Postat av: Jessica

Jag har bara haft en liten sittandes tomte på brasan i jul.. Och den sitter kvar=/ Tyckte inte det var lämpligt att börja julpynta mitt i flytten.. Annars pyntar jag gärna vid 1:a advent och det tas bort någon dag efter nyår.. Kram på dig=)

2009-01-09 @ 13:02:39
URL: http://jessicaleo.webblogg.se/
Postat av: veronica

Traditionsenlig som jag är menar jag att på Tjugondag Knut ska julen ut... alltså på tisdag. Hoppas du mår bra!? Kram!

2009-01-09 @ 13:23:21

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0