viiiin

ja  nu är jag ännu liiiite gladare
vi ska ha myskväll har jag bestämt.
Vi ska dricka vin och äta kex med en massa goda ostar.
För sånt gör svenssons på fredagen =P
 men jag ska inte titta på let's dance.
Ja jag vet jag är lite knäpp men jag tycker inte det är så kul (ensam om det i hela sverige antagligen) men jag vet inte jag tycker bara inte de är kul. Tittar hellre på nåt annat eller kanske spelar ett spel..
Möjligtvis skulle jag kunna titta på det för Laila Bagge är med o hon tycker jag är snygg =) men jaa nu är ju inte Blondinbella med o de tycker jag är bra. Gillar faktiskt inte henne heller.

Men men så är de bäst jag håller mig ifrån det...
Men när T är hemma då tittar jag men bara för att hon vill.


Men vin ska jag dricka o äta gamla ostar =P för de tycker jag är kul

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0