Ultimata alla hjärtans dag presenten

Jagf har hittat den, den ultimata presenten till min prins på alla hjärtans dag....

Vad de är kan jag ju inte skriva här av förklarliga skäl.. vet ite om han läser eller ej.. Han har inte sagt varken ja eller nej så bäst o hålla tyst =)


Idag har jag träningsverk i magen... skulle gå på medel/styrka igår men kommer dit o de är medel/puls istället. Vilket passar mig bättre egentligen för jag har bättre kondition än vad jag är stark =) men nu var de en kille som hade ett jätte roligt men svårt pass... en massa danssteg o armar o ben åt alla håll haha=) Jag såg ut som en väderkvarn =)

Men jag fick mig ett bra träningspass o jag var helt slut efteråt o svettig och skratt musklerna fick träning med jag har inte skrattat så m,ycket pålänge =) Åt mig själv alltså =)

När de var klart så var jag på så bra humör. Känner verkligen att jag kommit igång med träningen bra nu nu ska jag bara hålla i det här.....

Nu dags o göra nytta..

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: Peter

Fin blogg du har! Blev nyfiken på alla hjärtans dag presenten då jag också är på jakt efter en sådan :-)

2009-01-29 @ 15:50:12
URL: http://peternordin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0