thank you

Tack kära vänner för de fina kommentarerna i förra inlägget =)

Jaha idag är de fredag och jag har fikat med min vän E ... hon hade bakat kladdkakemuffins Mums vad gott de var!
Tack snälla E =)

Sen har jag inte gjort så mycket mer =)
Nu är jag på jobbet ska jobba lite fram till 21.00 Så T får komma hem till P ikväll... Lite pirrigt hennes pappa ska träffa P för första gången hihi, men de ska nog gå bra eller vad tror ni??

=)

Har ni märkt att de nästan var som vår ute idag?? Solen lyste så vackert och fint.. blev nästan bländad när jag cyklade.

Nu ska jag jobba vidare vill ha matrast nu .. men får vänta ett tag till...


Ha en trevlig fredagskväll..

Förresten ska ni se på Let's Dance ikväll??

De ska jag när jag kommer hem


Puss o kram på er

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Japp, ikväll blir det bänkat framför tv:n, först postkodsmiljonären.. och sen lets dance! Konstigt nog är det Emil som tjatar.. Samuelsson ska ju va med. Trevlig fredagskväll till er också=)

2009-01-09 @ 18:19:57
Postat av: Ullis

Heej!=) De vart Let's dance för mej med! Skönt att ta det lite lugnt efter alla helger! Hoppas allt är bra med dej?! Var jättelänge sen man såg dej på jobbet med det kommer väl säkert snart!=)

Ha det så bra! Kram Ullis

2009-01-12 @ 13:51:55
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0