T utmanar mamma....

Idag är min T hos mig, hon kom igår kväll och sov över. Egentligen ska hon ju inte komma förän på fredag men dagis är stängt idag så jag har T här. För pappa jobbar och jag är ledig =)
Så idag ska vi åka pulka och ta med mackor ut i parken....

Ska bli jättekul. ska se till och ta en massa kort, för vädret är vackert ute och solen lyser. Lite kallt är det men då får man klä sig varmt...


Bäst att träna för om en vecka så sätter sig jag, T och P i bilen för att åka upp till Lindvallen. P's föräldrar har hyrt en stuga där som vi tänkte komma upp och låna en del av =)
Ska bli kul att se om T kan åka skidor, eller snarare om vi kan lära henne att åka. Jag längtar och T var jättearg igår kväll för hon ville åka dit idag..
Men vi får vänta en vecka till med att åka, vi stannar bara till söndagen så de blir inte en hel vecka. Men de kan vara rätt bra att värma upp lite så här första året.

Nu ska vi klä oss och fixa matsäck...


Ses o Hörs

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0