Super

Den här låten skickade min syster till mig... Jag brukar lyssna på den ibland men inte riktigt på riktigt... inte förän kl 03.30 på nyårsafton. Då jag o p låg på hans vardagsrums golv o tittade i taket och lyssnade på den.. och han översatte texten till mig.
Efter det så älskar jag den här låten.
Varje gång jag hör den så tänker jag dels på min syster o allt kul vi har gjort i Berlin när jag varit där. Men nu tänker jag även på P och på allt som vi ska uppleva tillsammans och hur mycket jag tycker om honom. Och uppskattar att ha honom i mitt liv..

Så lyssna och njut...

Lämna ett meddelande
Postat av: M

ja...den e ju sa bra. Känner du igen the location i videon?? Berlin =)

2009-01-08 @ 14:53:00
Postat av: Anonym

Klart att jag ser det =) Längtar nåt så hemskt till Berlin varje gång jag hör den här låten, har lyssnat på den 10 gånger idag tror jag hihi...

2009-01-08 @ 16:36:46

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0