Strandvägen

När jag gick i gymnasiet så ville jag bli fotograf.. de har jag lagt ner nu bara leker jag med bilder o kameror =)

Men lika kul är det ändå och ju mer man fotar dessto mer lär man sig. Vore ju bra om man kunde lära sig att ha fulla batterier i kameran och att ta den med sig när man ska iväg nånstanns ;-)

Men man tager vad man haver när man hamnar i en situation där ögat bara skriker fota, fota!! =)
Då får man ta mobilen... igen....

de här bilderna tog vi när vi var på väg ut till P's familj för att hämta skridskor i lördags.
Otroligt vackert var det...








Kolla vilken snöig och fin vinterväg... jag älskar skogar och träd med en massa snö på de är riktigt mysigt att åka på slingriga vägar i en skog....
Bilderna är ju tagna genom fönstret på en rätt så smutsig gammal volvo ;-)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0