Så blev den då, Nyårsaftonen...

Ja de blev kanon. Glada vänner och massor med god matoch god dricka...

Vi fixade hela dagen ända fram till 18 när gästerna skulle komma =) Men snyggt blev det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom att de har gått så läng tid sen nyårsafton så jaa... Men kul hade vi =)

Det har hänt mycket sen sist. Vi har varit på 20-årskalas min kusin fyllde år i lördags och sen efter det var P och jag hos Kela o R de kom lite folk dit så vi drack lite drinkar ... Cosmopolitan blev det för mig o en cider.

Men oigg som en mört skuttade jag ur sängen igår för att packa ryggsäck o snöra på mig vinterkängorna. För vi skulle åka skridskor på Sörsjön... och de gjorde oj oj vad kul det är att åka skridskor har inte gjort det på flera år. Men jag var lite som Bambi först men de släppte tror skridskoåkning är som att cykla har man väl lärt sig så glömmer man inte =)

Ska se om jag kan få in några bilder i bloggen hade bara mobilen och jag vet inte riktigt hur de bliderna blir på datorn =)


Men de var så vackert med snön och solen som lyste. Kände mig som världens lyckligaste människa. Ända som saknades var T som är hos sin pappa.


Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. P är på jobbet idag... tomt är de här hemma men ikväll kommer han hem igen.

Ha en trevlig solig vinterdag

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0