måste ha sol nu!!!!

fy f-n vad jag känner mig tråkig o grå just nu.
Jag vill ha sol skiter i om de är snö eller barmark bara solen kommer fram.

jag blir galen snart jag måste ha sol. Mitt humör går upp o ner upp o ner hela tiden. Iofs så är de snart den där delen av månaden men ändå.
Jag är skit trött på allt o har nyss varit ledig en massa men ändå känns de som om jag inte haft semster på flera år.

Måste göra nåt kul nu.
Iofs nästa vecka har Tessan tjejfest o de ska bli jättekul att gå dit skönt att göra nåt själv =)

Annars blir det mycket p och jag just nu. Men tjejerna måste man träffa ibland jag vill inte bli ett insnöat gammalt tråkpar.

Nej nu ska jag gå o lukta på en tulpan eller nåt så jag blir lite glad......

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0