Living a beautiful life

Ja de gör jag , jag lever ett så fantastiskt liv =)

Här kommer resan till Lindvallen i bilder en del är lite dålig kvalite på men men så är det. Snö och sol är inte en jättebra kombination när man ska försöka fota lite..


Svårt att fota genom fönstret på bilen framför allt när den är smutsig =)


T på väg mot backen första dagen


De är inte lätt att åka skidor ibland måste man bar afå lite hjälp ...


T får instruktioner av p fP för att ta sig ner för backen på bästa sätt =)


Kaffepaus eller choklad för T


Mina två älsklingar


Jag fick min kaffe med mjölk mums...


Ner för backen susar min T


Se så bra de går =)


Nu far vi upp på toppen ( P åkte skidor ner jag o T valde att sitta kvar i liften o åka ner den vägen)


Oj oj högt upp var det


Och man har inte åkt skidor om man inte varit på after ski och sjungit sig hes o druckit öl...


Ja därhar ni resan i en massa bilder de finns fler men de behåller jag för mig själv.


Ha en bra kväll

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0