Hmmm skjut mig inte nu snälla...

Jag sitter o läser Tyras blogg precis har inte läst sen igår på dagen o får se de här inlägget http://tyras.se/2009/january/jag-ar-ingen-gud.html#comment och jag blir lite konfunderad...

Är de meningen att man som stor blogg ska agera hobby psykolog och dietist o bära världens problem på sina axlar??

Jag tycker att de är elakt av en del att skriva såna där mejl till henne. Vad vill de att hon ska göra? Ok de kanske är den ända vägen för en del att kunna få prata av sig.. men man måste tänka på att de är en vanlig människa utan utbildning för att kunna ta hand och kunna hjälpa dessa människor.
Hon kaninte bära allt detta på sina axlar. Och jag är orolig för hur hon ska må. Jag tycker de är lite trist att de finns så många människor och unga som mår så dåligt o som känner att ingen annan än någon som driver en blogg kan hjälpa dom.
 Var är världen på väg??
Och varför tror en del att bara för att man har en blogg så kan man lösa allas problem??
Och varför är folk så avundsjuka o missgynsamma mot varandra?
Varför kan inte tjejer gkädjas med varandra o vara glada för andras framgång?? Nej istället ska de snackas skit o spridas rykten o en massa annat larv.

Jag blir galen på sånt här de är så larvigt.

Mycket osammanhändande de här men jag ska utveckla mina tankar vid ett bättre tillfälle just nu så gör jag en massa annat samtidigt .


Skjut mig inte nu för mina åsikter =P

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0