Hjälp mig

Nu är de fredag igen o vi har en barnledig helg.. T är hos pappa igen. Så vad sjutton ska vi göra??

Jag har inga idéer o känner jag mig själv rätt så kommer jag att bli galen o sur om jag inte hittar nåt att göra. Jag kan ju blir rätt uttråkad.
Tänkte vi kunde gå på bio imorgon för de är 100 år sen jag gjorde men nej då finns ingen film som jag vill se!
Ja vad ska man göra då då?

Om de är nån av mina alla läsare som har ett bra tips på vad man gör när man har en hel helg ledig utan barn =) så do tell please...

För jag vet inte, jo en sak har jag inplanerat.. ett mixpass på lördag kl 15.00 core o spinning. Men de kan ju inte vara de ända som vi gör under hela helgen..

Ja ja ska fortsätta fundera nu.

See Ya

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0