Himlans massa grått väder

Åhh varför måste de regna nu???
För 2 dygn sen så hade jag en halv meter snö omkring mig, snart kommer jag ha en halv meter regn omkring mig ;-)
Usch jag börjar bli trött på regnet .. jag vill ha vår och sol nu, eller iallafall snö. Nåt av de kan jag väl få?

annars så är allt prima här hemma...
Väntar på att jag ska ge mig iväg för dagens bestyr. Har hela dagen planerad från topp till tå så de är bara att ta tag i saker o ting. Har sovit som en lite bebis i natt, jätteskönt så nu känne rjag mig riktigt utvilad.
Mamma berättade igår att de var typ 8 barn som inte kom till dagis för att de hade feber och så hade de skickat hem flera stycken för feber.... Hmm undrar om den hemska influensan har kommit till stan?

Jag vill då inte ha den iallafall!

Igår var vi hos Kela o Robban o kollade på film, eller jag o kela pratade oss igenom typ halva filmen. De ska åka till Thailand i höst o vi funderar på om vi skulle ta och följa med.... Måste spara en massa pengar då men de ska nog gå.
Undrar om man ska ta med T??
Största frågan är kommer hon att klara att sitta i ett flygplan i så många timmar? Och kommer hon tycka de är kul?? Vi ska inte åka charter i såfall och jag vet inte hur barnvänligt de är att inte ha allt "planerat" från början. Får bli en massa surfning på sidor om barn o resor framöver =)

Nej nu måste jag köra igång här.


Ses o hörs sen

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0