Helgbloggen =)

Ja då har det gått en hel helg igen utan att jag har bloggat ett ändaste litet dugg... Skäms på mig ja jag förstår varför ingen läser haha eller kommenterar finns ju inget att läsa/kommentera =P

Iallafall helgen har varit fullspäckad kan man lungt säga.
I lördags så jaaa vad sjutton gjorde vi i lördags jo just det =)
Vi var hos P's mamma och hälsade på drack kaffe och T lekte med P's lillasyster o hennes alla Bratz dockor.. himmelriket för T =)
Sen åkte vi hem lagade mat och satte upp en hylla i köket... tog en taxi till Hugos för bowling med efterföljande middag.
Jag vann haha =) 200 poäng på 1,5 serier... Robban fick 207 (tror jag de var) men han hann spela 2 hela serier med andra ord så var jag bättre =) De andra var inte en i nääärheten haha.. jo de var de vi var duktiga allihop.
Mitt lag hann inte så mycket för vi hade T med och hennes klokt rullar ju sååååå saaaakta... Men hon gjorde en strike utan att ha de där "staketen" uppe som hindrar kloten från att rulla i rännorna...

Ja sen skulle vi äta middag alla bestälde en massa gott och T tog pannkakor =) jag valde hamburgare...
Fick in maten och skulle börja äta, T slängde sig över sin mat för hon var jättehungrig...
Obs läs ej mer om du är lite känslig för "äckliga" saker!!! hoppa då ner till de icke-kursiva.....
Ja iallafall T åt sin mat och sen så hulkar hon och allt kommer tillbaks igen på tallriken...
Så de var bara för mig och ta henne till toaletten tvätta av henne, klä henne och gå hem.
P åt klart och jag lämnad emin mat sen for vi hem.
Snöpligt slut på en mycket trevlig kväll.. jaja så är det. Men hon är inte sjuk nu så jag vet inte vad som hände.


I söndags blev det skridskor ska slänga in bilder imorgon =)
T var jätteduktig.

Nu ska jag fortsätta laga mat till P som strax kommer hem.

Ha en bra kväll Puss o kram på er

Lämna ett meddelande
Postat av: Ullis

Jag har ju faktiskt skrivit en kommentar i ditt förra inlägg, duger inte det?! :P Lät kul med bowling och ännu roligare att vinna såklart! =)

Vi ses snart på jobbet hoppas jag! Kram Ullis

2009-01-12 @ 22:59:50
URL: http://askenberg.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

mmmm, mysigt det där med Tindra... =) sant händer ju ibland. Kram kram

2009-01-13 @ 11:51:19

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0