Filmtajm

Jag har hittat tillbaka till min kärlek till att laga mat. Jag har haft en torrperiod som har varat så läääänge när de gäller att komma på roliga saker att laga till mat.
Men nu är de över jag kommer på massor med roliga saker och tycker faktiskt att de är kul att laga mat igen =)
Så idag får min P kycklingcurry med ris när han kommer hem.

sen blir de att promenera över gården till robban o kela för en filmkväll =) Ska bli kul att träffa dom, de var ett tag sen.

Jag har varit en riktig hus fru idag , har tvätt all tvätt från resan och så lagar jag mat till mannen kommer hem kan de bli bättre. ja möjligtvis om jag hade städat också men de ska jag göra imorgon.

Nu var de ju mat jag skulle laga just det =)

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0