En tur på isen

Här är bilderna från igår när vi åkte skridskor... de var så vackert att de nästan gjorde lite ont i hjärtat. =)
Kvaliten kanske inte är den bästa men de är tagna med mobilen... så ... =)

Den vackra synen som möttes oss nere vid sjön


Solen lyste så vackert över snön


P snörar skridskor fingrarna frös nästan till is när man var tvungen att ta av vantarna..


Inte den mest fantastiska bilden på mig haha... men jag åker ju skridskor =)


Min favorit P


Kela


Robban


P skrev mitt namn i snön med sina skridskor... så gulligt.. ;-)

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Vad vackert det är.. Det va en helt perfekt dag för utelekar igår ju.. Va söt han verkar den där Mr P.. Ta gärna med karln och kom hit nån dag.. Kramis

2009-01-05 @ 13:07:21

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0