Byta namn på bloggen

Egentligen borde jag nog byta namn på min blogg jag är ju inte ens singel längre =)
De roliga är att jag flyttade bloggen i typ augusti och samtidigt så träffade jag P ...  Så de är ju lite kul.

Ikväll ska jag träna igen, hurra! Har vilat mitt knä efter skidåkningen förra veckan. Men nu känns det bra så ikväll blir det mixpass med 45 min skivstång o 45 min spinning.
Spännande har aldrig varit på det men de ska bli kul och se hur det är.

Jag har ju ett mål som ligger jäääääätte långt fram i tiden faktiskt sommaren 2010.
Som en del vet så fyller jag 30 i okt 2010 och jag vill inte riktigt fylla 30.. jag vill stanna under de strecket haha. Men men så är det alla blir äldre och jag med =)
Men iallafall jag tänkte jag skulle göra nåt kul av det hela.
Så jag läste om min chef (en av de högsta) på jobbet att han skulle genomföra Åre extreme challenge och att han gjort de en gång förut . Och att om man anmäler sig så står företaget för avgifter o sånt =)
Så då bestämde jag mig för att de ska bli mitt slutmål men inte förän år 2010.
Jag ,måste ha tid på mig att träna=)

Om ni inte vet vad de är så gå in och kolla här: http://www.areextremechallenge.se//

De är riktigt tufft men jag vet att jag kan klara det. Jag behöver bara bestämma mig. De ända tråkiga är att göra det själv
Nån som känner för att vara med och genomföra detta??

Om man är envis och bestämd så klarar man vad som helst. =)

Lämna ett meddelande
Postat av: Ullis

Shit vilken cool grej! =) Nåt sånt skulle jag också vilja göra. Hur är allt med dej då? JAg är hemma ocj är sjuk, magen som spökar. =( Men vi ses väl nåt nästa vecka! =) Kram

2009-01-23 @ 09:05:03
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0