Busungar

Idag har T lekt med sin dagiskompis V här hemma. De har buast och sprungit och pärlat och ja typ gjort allt man kan här hemma hos oss =)
Nu är de helt tyst i lägenheten. T är hemma hos V och leker en stund och jag har skalat potatis och fixat inför middagen. ska gå och hämta henne strax.
P är och tränar på F&S.

Jag har haft en sån här "jag är så himla uttråkad" dag idag. Inte alls kul men jag har bakat lite smaskiga saker då istället =) och de är ju bra eller kanske inte. Inte bra för figuren men jag har ju haft nåt o göra iallafall.

Nu ska jag ta mig i kragen och inte var aså uttråkad resten av dagen. De är nog inge kul att umgås med mig då ... sorry P för att jag varit så trist idag.


Men nu kan de bara bli bättre så jaaa.... ha en bra söndag imorgon är de måndag igen. Som vanligt tror de är fler måndagar i veckan än vad de är de andra dagarna... hmmm skumt de där.

Men ha de bra.

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0