Tusan också ...

Har ju glömt att jag ska på 50 årsfest på lördag o har INGET att ta på mig skit också... de är MrP's styvpappa som fyller så de blir stort kalas/fest hos dom . De ska bli jättekul men grymt nervöst ..
och jag har inget att ha på mig ojoj.. skulle ha tänkt på de i Berlin kunde ju ha köpt en klänning där men nej då de tänkte jag ju inte på =(
Så nu ska jag panik handla på fredag först då har jag tid... ojoj...
Men vad ska jag för nåt, inte för fint men inte för alldagligt heller. De är så svårt att klä sig när man inte vet hur de andra klär sig .. jag känner dom ju inte så bra.

Ja ja de löser sig såklart...

Nu ska jag jobba på här så jag får gå hem snart ...

Tjingeling

P.s Lillstrumpa kolla nu om du kan komma den 24:e okt V kan då =) Puss på dig saknar er så mycket!! D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: Sara

Tack så mycket!

Ja den satt perfekt. Tack för att jag fick den. :)¨

Kom på torsag, kan dock inte säga hur det kommer gå. Håller fortfarande på med passet. Ops! KRam

2009-08-18 @ 21:13:26
URL: http://zhara.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0