Som om jag upprepar mig ...

Men T är ute o leker idag med... jag ser henne knappt längre..
Hon är i skolan hela dagarna o när hon kommer hem så säger hon bara jag går till W nu kommer sen hejdå ...
Och så är hon borta igen.
De som vet sägs att de är så här de är, småbarns åren är över o nu kommer jag bara se mindre o mindre av henne, Lite vemodigt är det allt men då får jag tänka på alla fina minnen o de minnen vi kommer att få framöver. =)
JA jag vet hon är bara 6 år men hon går ut vid 15 när vi kommer hem sen så ser jag henne kanske samanlagt 15 min innan hon kommer hem kl 18 för att äta o sen se tv o läsa bok o sova.
Våra bokstunder vill jag aldrig sluta med, jag ska läsa för henne så länge de bara går. De är så mysigt vi pratar om boken o om vad som hänt i skolan. Riktigt mysigt!

Men en fördel är att man hinner tvätta o städa o fixa i lugn o ro utan att ha en T som springer runt benen o frågar : Vad ska vi göra sen mamma?? =)

Bara o inse min "bebis" är en stor tjej som har kompisar i hellre leker med dom än med mig.

C'est la vie...


Ibland saknar jag när hon var liten men mest så är de kul att hon blir större =)


Nu ska jag fundera ut maten vi ska äta..

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0