So thats it

Hela helgen har rusat förbi -....
I torsdags blev de ju musik i parken o rosévin... O sen dansa hela natten lång =)

I fredags kom T hem o då blev de badhuset o sen handla mat o sen se fyrverkerier... Mycket fint även om regnet öste ner...

Igår ja de var en hektisk dag först till stan för att shoppa o sen äta mat o fixa iordning sig för att sen åka på 50 årsfest. t var med men mamma kom o hämtade henne o vi stannade kvar ett tag till kom hem vid 3 i morse.
Nu är jag ensam hemma o T är hos sin kompis o leker o MrP han leker med fast med sin mc =)
 
O jag ahr roat mig med att städa akvariumet haha inte lika kul men behövligt.. Så nu fick jag en väl behövlig blogg paus..

Nu dags att fortsätta diska o sen fundera ut vad de ska bli för middag idag ...


Imorgon är de skoldag igen o den obligatoriska måndagen ...

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0