Rosa leggings??

Idag har jag invigt mina rosa leggings eller tights eller vad de nu kan heta =)
haha köpte dom för x antal år sedan för att ha på en fest mn var för feg för att ta dom på mig.
Varför visste jag inte..

Förän idag när jag satt o disskuterade detta med mina kära kollegor o vi kom fram till att många kvinnor/tjejer är lite fega för att sätta färg på sina ben =)
Ja där har vi svaret jag har inte vågat sticka ut o visa mina ben så.. Skumt med tanke på att jag har inga problem att gå i kjol eller ha korta shorts eller visa minaben överhuvudtaget..
men när de har handlat om mina rosa leggings så har de varit stopp.

Men nu är de använda för första gången med ensvart klänning/tunika o svart lack pumps till så blev de kanon..

O de kändes bra inte lika bra kändes de att cykla med de där svarta höga pumpsen haha... Inte lätt att cykla med höga klackar men de gick o inga vurpor trots alla människor som "lallar" runt på cykelbanorna i dn här stan.
Åhh de kan störa mig så när folk går på fel sida o är i vägen o så blänger de när man plingar på dom för att de ska flytta på sig.. men vad sjutton de är min cykelbana =) UR spår!! haha..

Sen en annan sak vad är de för fel på vuxna människor som cyklar på trotoaren???
Varför?? den är till för de som går o barn som inte kan cykla så bra. Inte gamla tanter o gubbar som har cyklat i hundra år..

Tack för att jag fick gnälla av mig =)

Puss på er nu ska jag skära grönsaker o gå o träffa mamma. Sen blir de mc till lindö o sen till fyrverkerirna hoppas jag , så håll tummarna för mc'n nu ;-)

Tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: tessan

Hej hej vad kul då kanske vi förbi varann där på stranden.. Jo då me and I har klädstorlek för 6 åringar också dessutom finns det en del plagg för mammorna också så att man kan matcha varandra :) Hör av mig när jag har bestämt ett datum för klädpartyt kram kram

2009-08-19 @ 18:29:26
URL: http://tesslundin.blogg.se/
Postat av: tessan

Hej igen !! Nu är jag ute efter värdinnor till klädparty, då blir det alltså hemma hos dig och du får 150 kr att handla för eller 300 kr om du lyckas få ihop 11 gäster eller fler. Kram

2009-08-20 @ 15:32:10
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0