Paus i semestern

Nu ahr jag varit och tränat på F&S mamma har kört igenom sitt nya pass så jag passade på att träna med henne =)
Nya passet blir super! Som alltid =)

Nu sitter jag o väntar på att lillasyster ska komma hem o logga in så att jag kan prata med henne. För vi åker ju imorgon till dom och jag behöver prata lite med henne innan så att de kommer o möter oss vid tåget.

Nej nu ska jag hämta mjölk till T som äter kvällsmat.
Hon har tappat två tänder nu där nere. Den första tapapde hon för några veckor sen, hon åt majskolv och så svalde hon tanden =) O den andra satte hon i ett äpple idag på F&S så nu är två borta =)

Nej mjölk var det ... Vi ses o hörs när jag är hemma igen

Tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: Tooti

Hej! Jag är tillbaka nu igen då jag inte har lärt mig att behärska mitt bloggande. Så hur mår du idag då? :)

2009-08-12 @ 16:33:51
URL: http://tootfarangi.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0