Pannkakor

Det är vad som bjuds till middag idag  =)

Fantasin o humöret är på lågnivå, vet varför de är bara den tiden i månaden ni vet ;-)
Men de blir bättre imorgon redan så kommer allt att kännas bättre..
De är inte längre synd om mig då,
jag är inte ful,
jag tvivlar inte på MrP's känslor för mig med mera... listan kan göras lång men fy vad jobbigt de är att känna så där.
Men som sagt så vet jag ju att de blir ju bättre...

Så de är bara att stå ut de värsta är drömarna som jag drömmer.. usch... jag drömmer att MrP lämnar mig för nån annan. Vilket jag inte tror att han någonsin kommer göra men när jag vaknar så känns de så vekligt att jag tror att de är sant. Men så ser jag honom där sovandes bredvid mig .. men ändå kan jag inte tro att drömmen inte är sann.

Usch fy för läskiga drömmar =(

Men snart kommer han hem o allt blir bra =)
T är ute o leker med sin kompis o jag har tusen saker o göra men orkar inte ta tag i nåt..

Mat ska de bli iallafall.


Over and out

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0