Öland = Sol o bad

Som sagt dagen efter vår lilla vin-kväll så gav vi oss av jag o MrP mot Öland och de var helt underbart.. Första morgonen så var de helt igenmulet som man ser på bilderna men sen sprack de upp o vi hade inte ett ända moln på himlen ända fram till dagen vi åkte hem..
Underbart var det men ack så hårt att sova på liggunderlag de gör jag inte om nästa gång tar vi med luftmadrass =)

Här kommer bilderna..


Ölandsbron


Vacker utsikt när vi satt och åt vår kvällsmat/middag i Borgholm


Borgholms hamn


MrP äter frukost första morgonen



Stranden och alla gräsdynor samt lilla vägen genom tallskogen som vi gick för att komma till stranden.. vackert


MrP vid Neptuniängar


Fyren Långe Erik




MrP tittar på en gammal tågvagn på Ölands museums järnväg


Stranden mina fötter i vatten o MrP njuter av solen o dess värme


Vackra stranden o det blå havet


MrP på terassen på Lammet o grisen


En helt underbar o vacker solnedgång, helt fantastiskt

Det var vår lilla semester på Öland helt underbart var det och det var kul att bara umgås jag o MrP även om jag självklart ville ha T med mig men de tar vi nästa gång =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0