natten är lång o mörk...

o jag sitter på jobbet o telefonen ringer o folk blir bara fullare o fullare.. löningshelg ja visst!

Men de går bra .. de ringer ju så de blir ju inte lång tråkigt iallafall .. längtar efter sängen dock men om ett par timmar så får jag åka hem till den.

och min nya kudde för jag har köpt en ny i dag så nu kommer jag sova som en gud =)

såå jag läängtar annars har dagen erbjudit en tripp till linköping o ikea o biltema medan t var i skolan. Sen gjorde vi lunch o bakade chokladbollar T o jag gick till Vasaparken o fikade o lekte. Sen kom hennes pappa o jag skulle vila lite... Men de blev inget med det helt omöjligt att slappna av så nu sitter jag här på jobbet o är trött.

Och imorgon drar barnjympan på F&S igång och vi firar 25 år på F&S ...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0