Måndag=ledig dag

Idag är jag ledig sååå skönt dagen består av slapp, tvättning och ett pass på F&S blir ett medel-pass med en ledare jag aldrig ahr tränat för tidigare.
Får se hur det blir =)

Annars händer de inte mycket en ganska tråkig blogg idag faktiskt sorry =) Men ska bättra mig lovar det

Nu ska jag se om tvätten är klar.

Just de den 24 blir de girlie-party alltså 24 okt. Då kommer Lillstrumpa och V hit och då ska vi dricka rosé o fanta o skaka rumpa på stadens uteställen precis som vi brukar.
Förra året var de båda här men då lurade V oss alla =) Hon drack alkoholfrit vin hela kvällen för hon hade sin fantastiska lilla Julia i magen o ingen anade nåt =)
Snacka om att bli grundlurad hahaha men de var ju ett bra lureri så hon är förlåten ;-)
hoppas jag inte blir lurad igen detta året hihi.

Men kul ska de bli och jag längtar men snart så så kommer de hit..


Lämna ett meddelande
Postat av: sara

Hej!

Du var intresserad av ett par röda jeans och en röd kavaj på mig blogg. jeansen är kvar, kavajen var det många som ville ha, så jag säljer den helt enkelt för högstbjudande.

mvh sara

2009-08-31 @ 19:16:07
URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: veronica

Denna oktober blir det inget lurendrejeri. Ska skaka rumpan som aldrig förr! Vad kul det ska bli, längtar!

2009-09-01 @ 09:49:05

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0