Lot's to do

Idag ska jag på konsert med mamma i Vasaparken hon ville höra symfoniorkestern o jag ville följa med så kl 19 bänkar vi oss i "brassestolarna" på gräsmattan o lyssnar till ljuv musik i den gröna =)

Ska bli så mysigt.

Imorgon måste jag bestämma mig ifall jag ska köra spinning kl 19 eller om jag ska dricka öl på en filt i Vasaparken under RIX FM festivalen. Just nu lutar de åtde sista =)
Men man vet aldrig kanske ångrar jag mig under morgondagen o kör en träning först för att sen dricka öl... annars finns ju alltid träningen kvar eller hur =) Så man kan ta de en annan dag hihi...


Ja ja vi får se vad som händer.

Ha en bra dag Tjingeling


Lämna ett meddelande
Postat av: Hanna

Hej! Vilken fin blogg du har:)

2009-08-20 @ 08:06:54
URL: http://hasorite.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0