KOM O FIRA MED OSS PÅ F&S

I helgen firar vi 25 år i Norrköping o vi firar de med en massa pass som man kan gå på ... gratis!! och man får tårta tänk er... Först tränar man o sen äter man tårta eller varför inte tvärtom äta tårta o sen träna.

För de är ju viktigt att man njuter av de goda i livet när man sliter hårt på gymmer eller spinncykeln eller på jympagolvet.

Så kom o testa våra pass o ät en bit tårta...

Vi öppnar 09.00 imorgon o då kör vi... =)

Själv så har jag ju min barnjympa imorgon så har ni barn ta med dom o kom hit o har ni inget eget så låna ett =) Men glöm inte att fråga om ni får låna barnet först hihi...

De blir ansiktsmålning jag ska själv snika åt mig nån målning man har ju barnasinnet kvar eller hur?? =)

Hoppas vi ses imorgon på Friskis o svettis norrköping

Tjingeling


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0