Helg för andra betyder ledig, men för mig är de jobb

Hela helgen springer iväg i ett rasande tempo om man jobbar en massa =9

Först natt i fredags F&S på lördags förmiddagen sen jobb på kvällen igen o nu har jag legat o sovit fram till 11 sååå skönt sen åt vi frukost och sen åkte vi och storhandlade. Och vet ni vad ??

JAg har samlat extra vuxenpoäng vi har numera Ica-kort och kan handla med Shopp-express hos dom =) Så vuxet eller hur??

Men nu är jag på jobbet igen men idag blir det bara jobb till 21.15 så de är skönt är lite sliten idag känns de som.
Men imorgon är jag ledig såå skönt.

Nej nu måste jag sätta igång o jobba så jag får lite pengar.

Tjingeling o sov gott sen.


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0