Dagens uppgift

Istället för dagens outfit så tar vi dagens uppgift =)

Dagen har bestått av shopping o matlagning o pyssel med T och ja mer matlagning =) T har inte ätit lunch i skolan så jag fick laga lunch med.

Men de gick bra idag inga missöden...

Nu sitter vi i soffan T kollar Bolibompa o jag bloggar.
MrP är i Linköping o kör mc på nån bana de har bankörningar ett par gånger varje säsong. Hoppas han kommer hem helskinnad o mc'n också gör det.

Lite orolig är man allt men men de går bra de gör det alltid. O på banan är de säkrare än ute i trafiken. Läskigt när man läser på olika forum om mc-åkare som blivit prejade av vägen eller in i vajerräcken osv. Usch!!

Men banan där har de sand runt om o de gillar jag =)


Nu ska jag borsta tänder på T

Natti natti

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0