Berlin sommaren 2009

Så här såg våra dagar ut i Berlin...
Först så var de rundtur i affärer som gällde =) kul tyckte jag ... T fick nya skor o ryggsäck MrP fick nya skor o jag köpte solglasögon ..

Här kommer bilderna.


Mina två älsklingar på skavsta flygplats


De två första bilderna visar ett minnesmärke som de har skapat för att hedra alla de som dog under förintelsen, de är mycket vackert men samtidigt skrämmande. Samma är de med kyrkan som jag tycker är så otroligt vackert på ett skrämmande sätt.


Frukost för hela slanten, man måste äta ordentligt så man orkar med att se allt


När man shoppar måste man ta en paus och vila fötterna, vi njöt av en varsin öl och T hon fick glass =)


T har tagit den första bilden därför är den liiite suddig =) Sen kan ni se en jättegiraff i lego som de har byggt upp utanför Mini legoland vid Potsdamerplats


Slapp tid på terassen i kvällssolen


Sista kvällen på terassen, ljuset var så vackert guldigt rött på nåt vis..




T tar kort på sig själv med Systers kamera samtidigt som jag fotar henne.


Och så sist men inte minst den vackra solnedgången över Berlin. Syster har verkligen en helt underbar utsikt.
skulle lätt kunna bo där med den utsikten med =) Och deras lägenhet var kanon den med nytt o fint o snyggt..

Där har ni hela semestern i bilder, nästan =)
Kan ju inte visa alla bilder då kommer ni ha att göra i flera timmar för att se allt =)

Nu ska jag kolla upp priser på flygbiljetter till nästa resa ner till Lillstrumpa o MrB..

Tjingeling ..



Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Vilka fina bilder =) Trist att ni akte hem. Nu har även Bastis familj akt sa nu är det jättetyst =(

Kramar

2009-08-18 @ 10:23:05
Postat av: Lillemor

jag vill komma tillbaka igen ska kolla flygbiljetterna nu =) kram kram

2009-08-18 @ 10:38:32
URL: http://singelammaistan.blogg.se/
Postat av: veronica

Vad härligt det såg ut, hade velat vara med! Hur ser sista helgen i oktober ut för er? Festar-helg i Norrköping? Många kramar!

2009-08-18 @ 12:29:19
Postat av: Lillemor

är det den vecka 44 du tänker på Veronica? alltså den 30 okt till 1 nov?? Då jobbar antagligen jag o har Tindra med. Skulle passa bättre för mig helgen innan den 23-24 okt eller om jag pratar med jobbet snart o kan ordna så att jag kan jobba helgen innan istället =)Men kolla upp när ni kan så kan vi höras mer. Kram

2009-08-18 @ 12:47:42
URL: http://singelammaistan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade nog helgen 23-24/10, har blivit lite snurrig :) Vi hör med Madde om det funkar för henne med! Längtar! Kram

2009-08-18 @ 14:56:50
Postat av: Anonym

Kanon Veronica jag längtar med!!! Ska bli så kul men då får du inte luras med alkoholfritt hela kvällen hihi =)

2009-08-18 @ 16:15:46

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0