1 timme o 20 min kvar

av den här delen av arbetsdagen sen ska jag på kalas och sen tillbaka hit igen och jobba till 21.30... sen är de semester hurra guuud vad jag tjatar om att jag ska ha semester ber om ursäkt =)
Men jag längtar ju så otroligt mycket efter den såå .. ni får stå ut. =)


Ikväll ska jag bara ge mig hem och ta de lungt ... o njuta.
Igår var jag på teater med mamma det var så kul skrattade så jag grät ..
Sen gick jag på "fest" hos en jobbarkompis och sa hejdå till en kollega som flyttar till varberg . Men de blv tidigt och jag var hemma redan 23.15
och drack inget alls bara 2 glas vin på teatern

Så jag var pigg o glad imorse =)

Imorgon bär de av till Ikea för att prova sängar vi ska ju köpa en ny men imorgon ska vi prova ut en bra o köpa ett badrumsskåp =) Har för mycket "göra-mig-snygg-grejer" i badrummet så MrP får inte plats.. o nu ska vi ju bo ihop på riktigt o då kan han ju inte ha sina saker i en nessersär =)

Snart blir de kalas o jag är så sugen på en massa goda grejor .. MrP är i Mantorp men en kompis o kollar bilar. Så jag ska  

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0