Vilken kväll

Tusen Tack Beata, Sara och Ulrika för en kanon fest igår.
Jag hade jättekul och de var riktigt fiffiga tävlingar ni kommit på =)
Maten var kanon o alla var så fina och glada.

Idag är jag liiiite trött fast de är inte så farligt höll mig rätt lugn igår. Drack goda drinkar o snackade en massa och självklart dansades det en massa med =)

Har suttit en stund i solen på förmiddagen men nu har de försvunnit från balkongen , eller nästan .. trädet skymmer solen. =)

Tyvärr har jag inte så mycket bilder från kvällen då min kamera har lagt av och fungera... Nu ska jag slappa o surfa runt o se om de finns några bilder från kvällen...
Vet att de kommer upp bilder under dagen på Beatas blogg.
Så klicka in på beatas som finns här bredvid så få rni se vad vi pysslade med igår ;-) bakom den stängda vita dörren på Palace...

Vi fick en jättefin Goodiebag med oss hem. Den innehöll HelloKitty högtalar till datorn, sååå söta är dom, ett armband fråm emno.se, örhängen från glitter, nagellack från nailart, rabatt på shoenation, melba.se, modekungen.se, laura.se, glitter och nailshop.se... En massa saker helt enkelt.
Jag älskar mitt armband från emno.se

De är jättefint. =)

Tusen tack för den roliga festen!

Lämna ett meddelande
Postat av: Beauty By Beata

Tack själv för igår! Skitkul att ses igen.



Stor kram

2009-04-26 @ 14:26:47
URL: http://beatas.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0