Mycket i huvudet

De har jag just nu de händer mycket runt omkring mig mycket som inte får pratas om här men som ändå finns där hela tiden.
Svårt att inte bara kunna skriva av sig här, ångrar ibland att jag tog bort min låsta blogg men men ....

På lördag ska jag ju på fest men nu har jag börjat oroa mig för att jag ska gå dit helt själv... De är ju lungt när man kommer dit men de är ju att gå dit som är de jobbiga tror jag tar en taxi =)
Sen är de ju middag o då kan man ju mingla med de man sitter bredvid.. pirrigt
Men en del tycker jag är knasig som ska gå dit helt själv men vad gör man när ingen man känner ska gå dit ...

Jag tror att de kommer att bli jättekul och förhoppningsvis så kommer mina vänner till Palace senare så att jag kan få träffa dom med =)
Kela o Robban har ju födelsedagsfest ...

Och Kela fyllde år i tisdags o ja glömde säga grattis... Förlåt!!!! =(

Nu sitter jag o väntar på mitt paket... snälla låt de hinna fram och att jag kan hämta ut de imorgon.. Please...

Lämna ett meddelande
Postat av: Beauty By Beata

Ja, det ska bli skitkul! VI SES! Kram

2009-04-23 @ 12:39:14
URL: http://beatas.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0