Mitt i veckan

Dagen som är mitt i veckan lika långt från helgen som till helgen...
Solen skulle tydligen skina idag men nja.. de gör den ju inte direkt utan de är moln som de brukar vara... när jag har lite tid för solning över.
Skit samma huvudsaken är att de blir fint över Valborg o 1:a maj..

Frågan är bara vad ska vi göra imorgon?
De är en bra fråga o jag vet inte ännu, men de ordnar sig.
Förresten har jag fixat en parkeringsplats så att vi slipper att parkera på gatan. Ska skriva under kontraktet idag så är den vår från o med 1:a maj skönt att slippa åka runt o leta plats varje dag.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och hoppas på att solen som tittar fram nu är här för att stanna resten av dagen...


Tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: Beauty By Beata

Oh, tack snälla du =)

2009-04-29 @ 21:19:24
URL: http://beatas.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0