Min pojkvän är bäst!

Ja han är den bästa i hela livet och han betyder så otroligt mycket för mig.
Han har lovat att agera taxi åt mig på fredag när jag ska leta klänning, han tänkte till o med åka hem tidigare för att hjälpa mig med detta.
Så underbar är han...
Och idag så gick han in och beställde min klänningar från gina som jag vill ha men inte kunde betala för att jag inte har visa kort.
Och de strulade en massa men då gick han in och hjälpte mig med detta.
Så nu måste jag hålla tummarna att dom kommer innan fredag.
Jag är lite nervös över detta men de ordnar sig annars får jag väl duscha på F&S efter barnjympan o sen ge mig av ut på stan o handla på lördag...

Jag längtar bara till jag få ge älskling en kram så han vet hur mycket han betyder för mig.
De är kul att känna sånt pirr i magen ännu.. trots att de har gått jaa få se nu ... oj nästan 8 månader... eller är de 9 kanske...

ja där ser man ibland går tiden fort =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0