Inte mycket händer

Här på bloggen händer de inte mycket somni kanske märker. Mest för att de inte hänt speciellt mycket i mitt liv =)
Träningsplanen har hållt sig förutom i onsdags när de inte blev nån medel-styrka...
Jag orkade helt enkelt inte så jag var hemma och slappade istället o kollade på tv..
Men igår blev de spinn-skivstång i 90 min och de var så skönt efteråt.
Idag är de dock lite stelt i musklerna men de är ju så de ska vara.


Och just de det är ju fredag idag, sååå skönt. T kommer hem till Sverige idag igen hurra! Jag längtar så mycket efter henne. Och imorgon kommer hon hem till mig äntligen.
Men helgen är full som vanligt.
Med F&S jobb o kalas och sen ska jag pussa på T hela helgen när vi har tid =)

Min syrra skickade sms till mig vid ett i natt... Hon gick i tunika och tights då =( och hon frös inte. Jag är inte ett dugg avundsjuk nej inte alls!! ;-)
Hon bor ju i Berlin så de har de mycket varmare än vad vi har det. Usch de är för länge sen jag var där och hälsade på.
Jag måste åka snart men midsommar veckan tar jag o T en tripp ner dit.

Ska bli så kul.


Nu måste jag ta en kopp kaffe.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0