Hela helgen i ett andetag

Ja så har det varit... och så här såg det ut...
Fredags kvällen spenderades på en mycket bra spelning på Balck Horn. Kanon bra synd bara att jag var tvungen att gå hem så tidigt.
Men men....
Lördagen var de först jöbb på F&S de kom ett par fler barn än på påskaftonen =) Men de som var där hade kul och de är de sombetyder nåt..
Sen hem och äta och så kom MrP och hämtade mig och vi åkte och skulle köpa golv till hans lägenhet =)
BLev ett mycket snyggt golv ni ska få sen när de är klart.
Sen åkte vi hem och hämtade T hos sin pappa.
Det bar efter det av raka vägen till Krokek för att hälsa på P's föräldrar fikade lite och sen hem igen för att laga kvällsmat.
De blev Tacos =)
Jag hann även tvätta 4 maskiner så jag kände mig riktigt glad denna dag hann med massor.
Söndags morgon jag gick upp o baka scones =) som en riktig hemma fru bör göra haha...
Sen åkte P iväg o T och jag myste och ordnade till oss och sen bar de av till stan och handla paket till T's kompis som fyller år idag. Sen var de kalas på Busfabriken och jag satt o drack kaffe med de andra föräldrarna.
När kalaset var slut så åkte vi hem o packade T's väska för hon avr tvungen att sova hos mormor. För vi gick på Big Comedy igår kväll.
Så j-vla roligt var det (ursäkta språket)
Ja sen är de morgon och de är dags för en ny vecka.....

Som ni ser så har jag lite svårt att ta de lugnt =)

Men denna veckan ska bli lite lugnare hoppas jag hihi...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0