Glad Påsk

Vill jag önska alla som jag känner. Nu har jag klivit innan för dörren på jobbet.
T ringde precis från Gran Canaria och berättade att hon badat hela dagen =) Så kul verkar de ha o resan gick bra så nu är jag lugn...
Igår var vi på middag hos min mamma de var jättetrevligt sen gick vi en sväng till Kela o Robban drack lite vin och pratade bort en stund. Blev inte mycket sömn i natt dock min persienn har gått sönder så kvart i sex vaknade jag av att de var helt ljust i rummer o sen somande jag o vaknade varje kvart till de var sags att gå upp kl 08.30..
Skulle ju vara på F&S kl 9.30 som vanligt =)
Jaaa o efter det så har jag tvättat golv hos Min älskling o ska olja de imorgon o sen har jag hunnit spackla lite med =)

Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag håller mig vaken ikväll till 22.00

Då kommer älsklingen o hämtar mig o jag ska få leta påskägg hemma =) Han fick sitt redan igår jag kan ju aldrig vänta hihi...

Nej nu var de kaffe o sen är de dags o sätta igång här.

Glad Påsk på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0