Fredag=Kalas

Tack för de fina kommenaterna om min design =) Inte riktigt klart men snart så och kommentarerna syns men de var nåt strul med det igår vet inte vad.. blogg.se ville inte visa dom tydligen  mennu så syns de igen ...

Idag ska massor göras.. tårtan bakas, grönsaker skäras och bordet dukas.. ballonger blåsas och jaa en massa mer..
Ojoj o sen ska jag till jobbet en sväng med och göra lite där =)
Fast de är bara mellan 13 och 16.30 sen ska T hämtas o sen så ska det fixas allt där hemma.
Men de blir kanon det här för kl 19 kommer T's gäster hela tjockasläkten.

Ska ta en massa kort .

Jag har funderat på en sak.. Jag skriver ju inte direkt om så jätteroliga saker Eller de kanske jag gör??
Iallafall jag tänkte att jag skulle "nischa" (hur stavas de där egentligen..hmm...) den här bloggen lite men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva om..
Jag har ju liksom inte nån jätterolig klädsmak så de går bort, och jaaa annars vet jag inte. Och inredning njaaa de finns andra som gör de bättre.. Kanske barnkläder?? Jag har ju liksom T =)
Nej jag vet inte, vad tycker ni att att jag ska skriva om??
Nu frågar jag som alla andra men jag vet inte vad jag ska skriva om så då kan ni ju ge mig några tips.

Nej nu måste jag börja ordna lite här, jag var tvungen att gå upp 7 imorse för T's pappa kom o lämnade saker, inte snällt haha =) (skojar bara de är lungt)


Tack o adjö för nu Seee ya'


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0