Föräldramöte

Igår kväll var vi på vårt första föräldramöte i skolan som T ska gå på... ojoj vad de pirrade i min mage när vi gick dit. Men jag fick ett jättebra intryck av T's blivande lärare.
Kändes mycket bra när jag gick därifrån. Jag tror att hon kommer att trivas bra där. Lärarna var både roliga,glada men även allvarliga och kan sätta bra och tydliga gränser =)
De blir jättebra så den 17 augusti kl 8.30 börjar skolan för T.
De berättade om vad de gjorde för nåt och alla utflykter de gör och hur de går till skolan mm.

Jag var jätteglad när jag gick därifrån. De kommer bli så bra.
Snart börjar ytterliggare ett nytt kapitel i T's liv. Först dagis och nu till skolan. Helt otroligt hur snabbt det går och de växer upp.
Skrämmande =) men roligt samtidigt....

Mycket barn snack i detta inlägg men de är ju min lilla prinsessa de handlar om.

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Vad spännande.. Hon blir ju stor tjej nu=)

2009-04-22 @ 11:16:30

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0