Flyg inte vilse idag..

Idag flög jag på min kvast hela vägen till jobbet för idag är de jobb som gäller idag..

I natt åker min prinsessa till Gran Canaria med pappa o den sidan av släkten.
Jag är jättenervös för att släppa iväg henne men de kommer att bli skitkul för henne. Men de är svårt att släppa taget så här första gången, hon har aldrig varit iväg så långt utan mig förut..
Jag har ju alltid varit med när hon åkt nån stanns.
Och som ni vet så gillar jag ju inte att flyga så jag är lite orolig ... Men de sunda förnuftet säger ju att de inte kommer hända nåt  Men ni vet hur de är ibland vill inte huvudet göra som man själv vill.

Men allt ordnar sig =)
Och T får de ju jätteskönt o hon är ju hemma hos mig snart igen.
Är så glad för hennes skull o för resten av familjen så klart =)
Nej nu måste jobba lite...

Som sagt var flyg inte vilse idag ;-)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0