Desperat

Jag är i jakt på en klänning till på lördag. Jag ska ju gå på bloggfest och måste ha en klänning...
Jag köpte en jättefin på MQ i örebro men den är för stor och den går inte att sy om.
Jag och mamma tittade på den igår men de går inte att göra den snygg. Så nu måste jag hitta en snygg klänning till på lördag hjälp.... =(
Och systeryster om du läser de här så får du prova klänningen när du kommer hem kanske kan du ha den o vill ha den =)
Då är den din isåfall =)
Jag vill ju att den kommer till användning kan inte syster ha den så säljer jag den..

Så nu måste jag hitta en ny  ojoj inte lätt

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Jaaaa, jag vill gärna prova klänningen =)

2009-04-20 @ 11:04:48

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0