Danspass

Ja de blir danspass ikväll med mamma =)
Jag måste träna har inte gjort de på hela helgen men nu ska jag komma igång igen!
Fy skäms på mig för att jag varit dålig med träningen.

Men nu lyser solen och jag ska komma igång på riktigt igen. Ska genast planera in alla veckans pass på en gång så de står där i kalendern o då finns ingen återvändo!


Så här ser träningsveckan ut:
Måndag: Danspass
Onsdag: Medel-Styrka
Torsdag: ev. Kombi spinn o skivstång
Lördag: Min obligatoriska Barnjympa.

Ja sen får vi se vad vi orkar med =)
Men detta är planen o nu står den ju här med så då måste jag ju hålla den. Har bokat alla pass som ska bokas så ja nu finns ingen återvändo

Bra va .. =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0