Back on track

Ja just så är det och jag sitter på kontoret igen,,,, men sista dagen på påsken nu. Hoppas verkligen att alla har njutit av sina lediga dagar. Själv ha rjag ju både jobbat och njutit men nu är de ledigt imorgon. När alla andra jobbar =)
Men lite skönt är de för då kan jag fixa hemma och förbereda lite saker....

Igår var de först jobb som gällde sen hem o svida om för att åka ut till P's mamma och äta middag-.
De var så mysigt där ute och fint väder.
Vi hoppade studsmatta vilket jag inte har gjort sen jag typ var jaaa 13 år kanske.
Så lite vingligt var de först o lite läskigt haha =)

Nej nu ska jag jobba vidare här.
Förresten så har vi fixat till intenet hemma nu så nu ska de funka längre än 30 min i taget ;-)


Ses o hörs

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0