Är de inte lite typiskt??

Att solen inte skiner idag av alla dagar??
När jag är ledig... jaja så är det men så farligt är de inte för jag har en del att göra här hemma så då behöver jag inte känna nån ångest över att jag är inne hela dagen =)
Men de kunde ju ha varit liiiite varmare.

Danspasset var helt fantastiskt igår som jag skrattade =) Var inte alls på topp när jag gick dit men påvägen hem så blev jag helt sprallig o glad.
Den känslan är helt fantastisk... De bubblar i kroppen o de känns som om man skulle kunna klara precis vad som helst.


Så nu ska jag sätta igång o fixa till här hemma. De här hemmet har hamnat lite i skymundan under helgen har ju bara enoverat hos MrP och inte varit hemma annat än för att sova typ...
Så idag är de hemmets tur att få bli pysslat med.



Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0