Vaknar till solens sken...

Kan det bli mycket bättre än att vakna o att solen skiner??

Jo att den´fortsätter att skina hela dagen =) Men inte här för här började de just regna.. jag hann innanför dörren iallafall innan de började så de är ju bra ;-)

Har bestämt mig för att detta ska bli an bra höst inte en tråkig grå höst..

Utan en glad o positiv höst!

Jag har ju allt som jag behöva för att de ska bli en bra höst.. Jag har min T jag har träffat en helt underbar kille som jag vill ha i mitt liv. Han har träffat T och de gick hur bra som helst. T gillade honom o han gillade T...

Snacka om att en sten föll från mitt hjärta då... Det är ju super viktigt att de fungerar ihop annars så kan ju inte jag träffa en kille som inte gillar T. Det går ju bara inte.

Och förr har jag alltid varit så försiktig med att låta den jag dejtar träffa T att när de väl var dags (om de ens har kommit så långt ) så har det blivit en så stor grej att de har skrämt alla inblandade.. O det har inte blivit nåt av de hela.
Men den här gången tänkte jag inte vänta hur länge som helst...

T måste ju liksom veta vem mamma tycker om mer o han måste ju få veta vem det är som jag delar mitt liv med =)

Men som sagt så gick de jättebra. När MrP kom till mig i måndags kväll så trodde han att T var hemma hos mig.. Och när jag sa att hon skulle komma på torsdag så lät han nästan besviken...=)

De tyckte jag var gulligt...


Nej nu ska jag göra lite nytta här..

Hörs o syns senare

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0