Toppar med öroninflamation...

Bara för att göra den här dagen som regnade bort helt perfekt (ironi.. bara så ni vet ... hihi...)så har T (antagligen 99% sannolikhet) fått öroninflamation..
stackars henne =(
jag trodde inte man kunde få det när man hade opererta in rör i öronen. Men tydligen så kan man få det. Pratade med sjukvårdsrådgivningen förut o sköterskan sa att de kunde man få.. så jaaa de är väl de hon har o feber med. stackare.

Hoppas hon kan sova inatt bara , hon har fått alvedon så de borde gå bra får ringa om en läkartid imorgon så får de kolla på henne.

Snart kommer MrP med en film som vi ska se.. hoppas de är nåt bra ;-)

Jag är trött o har ont i ryggen skulle behöva träna men de får jag ta när T blir frisk.

Snart hoppas jag har intetid o vara hemma med sjukt barn just nu. och de är inge kul att hon är sjuk tycker så synd om henne då.

men som sagt nu sover hon så sött i sin säng...

Trevlig lördag nu ska jag slappa till MrP kommer.


XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0